Roll-up

Roll-up to świetne narzędzie marketingowe, które jest nie tylko przystępne cenowo, ale także przynosi znaczące korzyści firmie. Roll-upy charakteryzują się wysoką skutecznością oraz są łatwe w transporcie. Dlaczego jeszcze warto skorzystać z takiej metody reklamowej jak roll-up? Odpowiadamy!

Charakterystyka reklamy roll-up

Roll-up to tak naprawdę nazwa systemu nawiązująca do techniki montażu reklamy. Roll-up to rozwijana z kasety płachta, która jest umieszczana na specjalnym stojaku.  Dzięki prostej budowie i niskiej wadze w kilka chwil można ustawić konstrukcję roll-up i zaprezentować na niej swoją treść. Najczęściej produkowane są konstrukcje, które umożliwiają prezentację materiału reklamowego w wymiarze 100 x 200 lub 120 x 200 cm. Jedną z największych zalet reklam w formie roll-up jest łatwość przenoszenia instalacji. Praktycznie nieskończona natomiast wielokrotność użytku pozwala zaoszczędzić pieniądze, ponieważ można użyć tego samego stojaku do różnych kampanii reklamowych dzięki możliwości wymieniania grafiki. Roll-upy to rodzaj reklamy, który jest często wykorzystywany ze względu na swój wytrzymałość. Materiał i sama konstrukcja są bardzo trwałe i odporne na potencjalne zagrożenie z zewnątrz. Waga całej instalacji waha się od 2,5 kg do 3,5 kg, czyli można tą rozwijaną reklamę przenosić ręcznie i rozłożyć w dowolnej chwili. Tak naprawdę zalet reklamy typu roll-up nie trzeba daleko szukać, ponieważ jest to rozwiązanie estetyczne i efektowne. Kasetka, na której rozwija się materiał z treścią reklamową, wyposażona jest także w mechanizm samo nawijający, co oznacza, że złożenie przebiega niejako bez niczyjej pomocy.

Roll-up jako reklama firmy

Roll-up jest przeznaczony zarówno do działania wewnątrz pomieszczeń, jak i w terenie. Ekspozycję można ustawić w praktycznie dowolnym miejscu, byle dość równym, aby konstrukcja mogła się stabilnie utrzymać. Na pierwszy rzut oka kwestią może drugorzędną, jednak nie mniej istotną, jest też wysokie bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się w pobliżu. Konstrukcje typu roll-up są najbardziej uniwersalne ze wszystkich rodzajów reklamy zewnętrznej, która występuje w większym formacie, przede wszystkim ze względu na niewielkie rozmiary po złożeniu i prostotę w transporcie. Roll-up to doskonała „dekoracja” biura lub siedziby firmy. Można je także zastosować jak swego rodzaju wskaźnik, gdzie dokładnie znajduje się biuro (np. piętro i numer pomieszczenia), jeżeli znajduje się ono w dużym biurowym budynku. Dla wielu najważniejsze jest jednak to, że na płótnie może być umieszczona dowolna grafika, która zawsze jest bardzo dobrej jakości, jeśli zdecydujemy się na współpracę ze specjalistami.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here